Wednesday, June 27, 2012

Rocher Blanc Cookies Dark Chocolate


jue rocher blanc cookies - dark chocolate
RM25 = 30 pieces
Rocher Blanc Cookies Dark Chocolate kubuat lagi malam tadi. Rocher Blanc Cookies Dark Chocolate ini ditempah oleh kak Zaidah semalam dan nak aku buat as soon as possible. Sebelum ini, aku buat sample Rocher Blanc Cookies white Chocolate. sebab resepi yang aku dapat dari Chef Luqman adalah white chocolate.
Sekiranya sesiapa yang request buat Rocher Blanc Cookies dark atau milk chocolate, aku on je. Yang penting aku dapat mengembirakan pelanggan aku menikmati hasil buatan aku. Buat yang terbaik untuk mereka.
Sebenarnya dark chocolate bagus untuk kesihatan. Sesiapa yang amalkan diet dan yang menjaga kesihatan memang elok memilih dark chocolate. Sambil makan, sambil jaga kesihatan diri.

No comments:

Post a Comment