Friday, June 22, 2012

Famous Amos Cookies - Third Trial

jue famous amos cookies

Famous amos cookies lagi. Baru beberapa hari buat famous amos cookies, buat lagi. Kali ini aku buat untuk beri pada Hairunisa. Hairun nak kasi kawannya try famous amos cookies aku untuk jualan raya aidilfitri tahun ini.
Famous amos cookies kali ini ada sikit kelainan. Tengahari tadi aku baca tentang petua nak buat biskut, blogger tersebut bagitau tepung gandum perlu digoreng atau dijemur dahulu sebelum membuat biskut agar biskut lebih tahan lama. Malah, rasa biskut juga lebih sedap dan rasa tidak lemau.
Cubaan kedua famous amos cookies ada sikit kesilapan yang aku lakukan. Aku terlupa masukkan nut (aku masukkan hirisan badam). Selain daripada itu, aku tak blend betul-betul oat jadi serbuk.
Nampaknya aku memang perlu buat untuk kali ketiga malam ini untuk membaiki kesilapan yang aku lakukan sebelum aku betul-betul nak kasi sample famous amos cookies kepada kawan-kawanku sempena raya tahun ini.

No comments:

Post a Comment